Tuesday 21 June 2016

Desyrel 15




+

3817869 12.08.2009 23:32 18 ya cinco alt kiilerde intihar eilimi olabilirmi. bir ilac anti-depresan IIN enteresan bir yan etki. Anda u ilac Alal 1,5 Saat seguidor. bedenim karncalanyor ve GZ kapaklarm aryor. uyutur ey bu. editar: evet ilac yuttuktan 2,5 Saat sonra yryerek YATAMA GITMI ve yataa yattm Anda Beni 9 saatlik deliksiz bir uykuya yneltmitir bu ila. sabah kalktmda yan etkisi olarak FECI ekilde Ilham Verdi bide. AMA gzlerim hala yorgun uykum var. 5 Sene NCE uyku bozukluum yznden doktorum tarafndan ek ila olarak verilmi uyku verici antidepresandr. calaña gnler yataa ivilenmi gibi yatarsnz, ama arpnt yapmt bende, uykumu da tam olarak alamadm stelik. birisi normales ama IIN gayet Gzel uyku Veren ilatr bu. sanyorum uzun vadede vermiyor doktorlar gen de tam bilemiyorum tabii. uyumaya yarayan ilam efenim kendisi. iyi geceler desyrel uyku getirgeci. IRIN ben uykucu, nasl yardmc olabilirim - geceler iyi. bi chico orta GECE Uykusu Sipari edicektim. bi orta Uykusu niño GECE. ryalarnz Elma Dilim olsun mu - evet ltfen. uykuda glck ADL yeni bir sosumuz kt. denemek misiniz ister - teekkrler Hayr. adresi alabilir miYim - yatak odas, yatan Solu. sipariiniz en ge 15dk. iinde adresinize ulatrlacaktr. geceler iyi. Gergin SREN bi bekleyiten sonra iyi geceler desyrel uyku getirgeci. ben uykucu IRIN, nasl yardmc olabilirim - iyi geceler uykucu IRIN, bundan 4 saat NCE bi chico orta GECE Uykusu Sipari etmitim. hala gelmedi adresinizi alabilir miYim - yatak odas, yatan Solu. Hemen ediyorum kontrol. sipariiniz 3,5 Saat NCE yola km fakat beyninizdeki hava muhalefeti nedeniyle uykunuzu tamaño ulatramyoruz. - Pekiiy 2 saat daha bo bo duvara baklr ve ncia 6 saat Sipari edilmi Olan uyku gelir. hola getirmeseydin desyrel GECE Uykusu istemedim mi ben bu ne ryalar Byle buz gibi Olmu git gzm grmesin




No comments:

Post a Comment